Fijołek Krzysztof

Dyrektor Biura Organizacyjno-Finansowego, Urząd Zamówień Publicznych

Radca prawny oraz wieloletni praktyk w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych, od 2017 r. Dyrektor Biura Organizacyjno-Finansowego w Urzędzie Zamówień Publicznych. W ramach budowanej w Urzędzie Zamówień Publicznych Platformy e-Zamówienia  współtworzył model biznesowy jej funkcjonowania oraz jest odpowiedzialny za definiowanie procesów biznesowych, analizę biznesową i systemową. W ramach projektu budowy Platformy pełni rolę Właściciela Produktu oraz Kierownika ds. zmiany biznesowej. Współtwórca narzędzia do elektronicznej komunikacji miniPortal. W latach 2015 – 2017  Dyrektor w Biurze Dyrektora Generalnego w Ministerstwie Spraw Zagranicznych odpowiadający za Pion zamówień publicznych w Resorcie, w latach 2016-2017 członek Międzyresortowej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych przy Ministrze Finansów, od 2017 roku członek Głównej Komisji Orzekającej  w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
Wykładowca, trener zamówień publicznych, szkolący zarówno Kierowników Jednostek jak i Pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie zakupów w administracji publicznej. Prowadził wykłady z zamówień publicznych m.in. w Polskim Instytucie Dyplomacji, na studiach podyplomowych w Instytucie Nauk Prawnych PAN, Konferencjach naukowych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu czy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prowadził liczne szkolenia dla kadr Uczelni Wyższych.

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.       AKCEPTUJĘ